SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A megrendelt termékek szállítása Magyarország területére a Sprinter futárszolgálattal, házhozszállítással, valamint Pick-Pack Ponton történő felvétellel valósul meg.

Határidő

A megrendeléstől számítottan a termékek kézhezvétele maximum 2-4 munkanapon belül várható. Termékeink szállítása munkanapokon történik. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, mindenképpen jelentkezünk a megadott telefonszámon vagy e-mailben és tájékoztatunk a lehetőségekről.
A megrendelt termék feladása

  • utánvétes fizetés esetén a vissza igazolástól,
  • banki átutalásos illetve bankkártyás fizetés esetén az átutalt összeg jóváírásától számított 1-2 munkanapon belül történik.

A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adj meg, amin napközben is el tudunk érni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Fizetési módok

A Lunabox webáruházában az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

Bankkártyás fizetés

Webáruházunkban a Barion Smart Gateway rendszerén keresztül történő „ biztonságos vásárlás a kártyaadatokkal”biztonságos fizetési rendszerét veheted igénybe.
A Barion Smart Gateway szolgáltató segítségével fizethetsz interneten keresztül bankkártya és hitelkártya segítségével. Használata ingyenes, továbbá ez a fizetési mód egyszerű, gyors, miközben biztonságot nyújt a felhasználóinak.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:
– Kártyaszám: a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 16 jegyű szám
– Lejárati dátum: a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő hh/éé formátumú szám
– Érvényesítési kód: a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2 vagy CVC2

Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Amennyiben banki átutalást választasz rendelésed kiegyenlítéseként, úgy az ehhez szükséges adatok az alábbiak:
Kedvezményezett neve Gombos Brigitta
Számlavezető bank:Unicredit Bank Zrt.
Számlaszám: 10918001-00000117-08390009
Közlemény: [Kérem itt tüntesd fel megrendelésed azonosítóját, rendelésszámát]
A gyorsabb ügyintézés és beazonosíthatóság végett kérjük, hogy a közlemény rovatba mindenképp tüntesd fel a megrendelés azonosítóját, ennek hiányában az átutalás rögzítése hosszabb időt vehet igénybe. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termékek kiszállítását az átutalás megérkezése után kezdjük meg, így a kiszállítási idő az átutalás megérkezésétől számítandó. Amennyiben a fizetéssel kapcsolatban bármilyen kérdésed, kérésed merülne fel kérem keress minket bizalommal!
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-30-3836426
E-mail elérhetőségünk: info@lunabox.hu

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az “Utánvétel” fizetési módot. Ebben az esetben a megrendelés ellenértékét a kézbesítést végző Sprinter Futárszolgálat munkatársánál rendezheted. Amennyiben Pick Pack Pontra kérted a szállítást, utánvéttel, akkor a kiválasztott átvételi helyen rendezheted rendelésed ellenértékét. Az utánvétellel történő fizetés plusz költséget nem jelent, minden esetben díjmentes.

Átvételi módok, átvételi díjak

Személyes átvétel

Termékeink átvételére személyesen is lehetőség van ügyfélszolgálati irodánkban (1102 Budapest, Ónodi utca 4-6) előre egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálati időn belül. Személyes átvétel esetén bankkártyával történő utánvételes fizetésre nincs lehetőség.

Személyes átvétel esetén, az átvétel időpontját előre egyeztetni szükséges. Ehhez kollégánk, a megrendelés rögzítése után, a megrendelő által megadott telefonszámon, minden esetben felveszi a kapcsolatot, hogy egyeztessenek. 

Az egyeztetett időpontról e-mail megerősítést küldünk, melyben egy 30 perces időintervallumot határozunk meg. Amennyiben a vásárló nem tudja tartani a megadott 30 percen belüli érkezést, hívja az e-mailben megadott telefonszámot.

Abban az esetben, ha a vásárlónak mégsem jó az egyeztetett időpont, akkor 24 órán belül értesítenie kell a Lunabox csapatát, akár e-mailben, akár telefonon keresztül.

SPRINTER futárszolgálat

A futárszolgálat az általad megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket ahol azt helyben, személyesen veheted át. A kiszállítást a Sprinter futárszolgálat végzi. A futár várható érkezéséről e-mail és/vagy SMS értesítést küldünk a vásárló részére, melyben 3 órás időkapu kerül megjelölésre. Az értesítés a kézbesítés nap reggelén kerül kiküldésre. Az időkapu csak tájékoztató jellegű, nem garantáljuk az időkapuban történő érkezést.

Pick Pack Pontra szállítás

A Pick Pack Pont kényelmes, kedvező árú, megbízható személyes csomagátvételt biztosít az ország 190 városában több mint 800 Pick Pack Ponton. A minőségi, hosszan nyitva tartó átvevőpontokon a napi teendőidhez igazodva, akár 5 napig átveheted az online megvásárolt termékeket hálózatuk üzleteiben.

A szállítási költségek az alábbiak:

Személyes átvétel: díjtalan
Pick-Pack Pont : 990 Ft
Sprinter futárszolgálat: 1290 Ft

A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t és kizárólag Magyarország területére érvényesek.
Külföldi szállítás esetén pontos cím ismeretében tudunk ajánlatot adni a szállítás díjára, ezzel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat az info@lunabox.hu e-mail címen.